ik hou van dieren en vind het leuk om op ze te passen. we willen eigenlijk graag adopteren, maar dat kan helaas dit jaar nog niet, dus oppassen dan maar :)
| Ma | Di | Wo | Do | Vr | Za | Zo | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Ochtend |
|
||||||
| Middag | |||||||
| Namiddag |
|
| |||||
| Avond |
|
| Woonplaats | Utrecht |
| Postcode | 3452 NP |
| Leeftijd | 50 |
| Geslacht | Vrouw |
| Lid sinds | juni 2026 |
| Laatste keer ingelogd | 2 uur geleden |
| Dagopvang bij mij thuis | |
|---|---|
| Dagopvang bij oppas: | €5 |