Meld je gemakkelijk en gratis aan als huisdierenoppas en kom in contact met dit baasje.
Registreren en reagerenHi!
Wie zou er deze zomervakantie op onze lieve Bear willen passen? Wij zijn van 1-23 augustus weg.
Hij zou eigenlijk meegaan maar we merken dat Bear een gevoelige hond is en baat heeft bij een rustige stabiele plek. Vandaar dat wij opvang zoeken.
Ook zoeken wij op lange termijn naar iemand / een stel / een gezin waarmee Bear een duurzame band kan opbouwen en waar hij af en toe kan verblijven als wij een weekend weg zijn of eventueel ook op vakantie gaan. Reacties zijn welkom!
Groeten,
Saryne
| Woonplaats | Schoonrewoerd |
| Postcode | 4145KV |
| Beantwoorde berichten | 100% |
| Gem. reactiesnelheid | 2 dagen 23 uur |
| Lid sinds | maart 2026 |
| Laatste keer ingelogd | 2 uur geleden |
Meld je gemakkelijk en gratis aan als huisdierenoppas en kom in contact met dit baasje.
Registreren en reageren